განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემამ (EMIS) სოციალურ ქსელში განცხადება გამოაქვეყნა, რომელსაც უცვლელად გთავაზობთ:
„როგორც თქვენთვის ცნობილია, ჟურნალის წარმოების წესის მიხედვით, ყველა საჯარო სკოლას 2020-2021 სასწავლო წლიდან ჰქონდა ვალდებულება, დაეწყო ელექტრონული ჟურნალის წარმოება როგორც დისტანციური სწავლების პერიოდში, ისე - დასწრებით სწავლებისას. თუმცა, იმ შემთხვევაში, თუ საჯარო სკოლის ყველა მასწავლებელს არ ჰქონდა შესაბამისი პირობები (კომპიუტერული მოწყობილობა/ინტერნეტი), სკოლა, დასწრებით სწავლების პერიოდში ყოველდღიურად აგრძელებდა ჟურნალის წარმოებას და ყოველი კვირის ბოლოს მასწავლებლები შეიტანდნენ დასწრებისა და შეფასებების შესახებ ინფორმაციას ელექტრონული ჟურნალის პლატფორმაზე, რისთვისაც უნდა გამოეყენებინათ საჯარო სკოლის რესურსი (კომპიუტერული მოწყობილობა/ინტერნეტი). შესაბამისად, 2020-2021 სასწავლო წელს დაშვებულია ჟურნალის (მატერიალური სახით) წარმოების შესაძლებლობაც. ჟურნალის წარმოების წესის თანახმად, ელექტრონულ ჟურნალსა და ჟურნალში არსებული მონაცემების შეუსაბამობის შემთხვევაში, უპირატესობა მიენიჭება ჟურნალში (მატერიალური სახით) არსებულ ჩანაწერს. ეპიდემიოლოგიური მდგომარეობის დარეგულირების მიზნით დადგენილი შეზღუდვების, ელექტრონული ჟურნალის პლატფორმის დანერგვის პროცესში წარმოქმნილი ხარვეზებისა და იმ მასწავლებელთა ინტერესების გათვალისწინებით, ვისაც შესაძლოა, არ ჰქონოდა წვდომა კომპიუტერულ მოწყობილობებსა ან ინტერნეტთან, 2020-2021 სასწავლო წლის პირველი სემესტრის განმავლობაში ელექტრონული ჟურნალის წარმოებასთან დაკავშირებით მიღებული გამოცდილების საფუძველზე, აუცილებელია დაზუსტდეს შემდეგი: თუ მასწავლებელი 2020-2021 სასწავლო წლის დასაწყისიდან ყოველდღიურად აწარმოებდა ელექტრონულ ჟურნალს, ყველა მოსწავლის დასწრების აღრიცხვა, განმსაზღვრელი შეფასება და სემესტრული ნიშანი არის სწორად ასახული, მასწავლებელი არ არის ვალდებული აწარმოოს ჟურნალი (მატერიალური სახით). თუმცა, თუ იგი მაინც აწარმოებდა მას, გაითვალისწინეთ, რომ ელექტრონულ ჟურნალსა და ჟურნალში არსებულ მონაცემებს შორის განსხვავების არსებობის შემთხვევაში, უპირატესობა მიენიჭება საკლასო (მატერიალურ) ჟურნალს; თუ მასწავლებელი ყოველდღიურად აწარმოებდა ელექტრონულ ჟურნალს, თუმცა ყველა მოსწავლის განმსაზღვრელი შეფასება ან სემესტრული ნიშანი არ არის სწორად ასახული (მის მიერ შევსების პროცესში დაშვებული შეცდომის ან პროგრამული ხარვეზის გამო) და აღნიშნული მონაცემები, მიუხედავად კორექტირებისა, არ შეიცვლება 16 იანვარს 10:00 საათამდე, მოსწავლეების ინტერესების გათვალისწინებით, მასწავლებლებს ვთხოვთ, მოსწავლის მიერ პირველი სემესტრის განმავლობაში მიღებული შეფასებები და/ან სემესტრული შეფასება გადაიტანონ ჟურნალში (მატერიალური სახის). ამ შემთხვევაში, როგორც უკვე აღინიშნა, უპირატესობა მიენიჭება მატერიალურ ჟურნალს. ამასთან, ცდომილების არსებობის შემთხვევაში, გთხოვთ, ხარვეზის შესახებ აუცილებლად აცნობოთ განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემას, რათა ერთობლივად განხორციელდეს არსებული პრობლემის/ხარვეზის იდენტიფიცირება და გათვალისწინებული იქნეს მომავალი სასწავლო წლის სემესტრიდან; თუ მასწავლებელს მთელი სემესტრის განმავლობაში არ უწარმოებია ელექტრონული ჟურნალი და ვერ ასწრებს 15 იანვრის ჩათვლით მის წარმოებას, მოსწავლეების ინტერესების გათვალისწინებით, ჟურნალში(მატერიალური სახის) სრულყოფილად უნდა აისახოს ინფორმაცია პირველ სემსეტრში მოსწავლეთა დასწრების და განმსაზღვრელი შეფასებების შესახებ. ამ შემთხვევაშიც, უპირატესობა მიენიჭება საკლასო ჟურნალში ასახულ ინფორმაციას. თუმცა, გასათვალისწინებელია, რომ აღნიშნული არ ათავისუფლებს მასწავლებლებს2020-2021 სასწავლო წლის მეორე სემესტრიდან ელექტონული ჟურნალის წარმოებისაგან.
განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემა ყველა მასწავლებელს მადლობას უხდის ელექტრონული ჟურნალის საპილოტე პროექტში ჩართვისთვის. ყველა ის ტექნიკური, თუ შინაარსობრივი პრობლემა/ ხარვეზი, რომელიც გამოსწორდა ან აუცილებლად გამოსწორდება სწორედ ერთობლივი და თავდაუზოგავი შრომის შედეგია.
მადლობას გიხდით კიდევ ერთხელ და წარმატებულ2021 წელს გისურვებთ“.