Baby Bag

„ნაცრისფერი, მოყვითალო და თეთრი თმის მოშორება ლაზერული ეპილაციით უეფექტოა,“- ზაზა თელია

„ნაცრისფერი, მოყვითალო და თეთრი თმის მოშორება ლაზერული ეპილაციით უეფექტოა,“- ზაზა თელია

დერმატო-ვენეროლოგმა ზაზა თელიამ ტელეკომპანია „რუსთავი 2“-ის გადაცემაში „დილა მშვიდობისა საქართველო“ ჭარბთმიანობასთან ბრძოლის ეფექტიანი მეთოდების შესახებ ისაუბრა:

„კავკასიურ ერში გენეტიკურად თმიანობასთან დაკავშირებით პრობლემებია და ჭარბთმიანობა გამოხატულია. სხვადასხვა მეთოდი არსებობს თმის მოშორების. უფრო მეტად განვითარებული არის ლაზერული ეპილაციის გაკეთება. ის ულტრაიისფერ სხივებს უშვებს, რომელიც უნდა დაიჭიროს თმამ. თმა სხივს იჭერს იმ შემთხვევაში, თუ მას აქვს მელანინი. თეთრი, ნაცრისფერი და მოყვითალო თმის მოშორება ლაზერული ეპილაციით უეფექტოა. ლაზერული ეპილაცია ასეთი ტიპის თმას ვერ აღიქვამს.“

ზაზა თელიას თქმით, ლაზერული ეპილაცია ყველაზე ეფექტიანი არის მოთეთრო კანისა და შავი ფერის თქმის მქონე ადამიანებში:

„ყველაზე ეფექტიანი ლაზერული ეპილაცია არის იმ ადამიანებში, ​ვისაც აქვს მოთეთრო ფერის კანი და შავი ფერის თქმა. მუქი კანი როდესაც გვაქვს, მუქ კანში მელანინი მეტია. ის თანხვედრაში მოდის თმის მელანინთან. კანი იღებს იმ ულტრაიისფერ სხივებს და ეფექტიანობა ეცემა. ქერა და ჟღალი თმის შემთხვევაში ლაზერული ეპილაციის ეფექტიანობა ნულ პროცენტამდე ეცემა.“

„სარისკო ზონებად (კანის დამწვრობის, პიგმენტაციის განვითარება) ითვლება ნიკაპის ადგილი, ზედა ტუჩის ადგილი და ბიკინის ზონა. აქ უფრო სარისკოა იმიტომ, რომ ამ შემთხვევაში პიგმენტაცია უფრო მეტია. ამიტომაც არის, რომ გარუჯულ კანზე ეპილაციის გაკეთება არ შეიძლება. ეს კანი გაჯერებულია მელანინით. ლაზერული ეპილაცია იქნება არაეფექტური და იქნება რისკი, რომ განვითარდეს გვერდითი ეფექტები. იმის მიუხედავად, რომ მარკეტინგულად ლაზერული ეპილაციის დროს გათვალისწინებულია, რომ ის 100%-ით აკეთებს თმის ამოსვლის ელიმინაციას, ამის სამეცნიერო მტკიცებულება არ არსებობს. სამწუხაროდ, 100%-იან შედეგს არ იძლევა არცერთი ეპილაცია,“ - აღნიშნა ზაზა თელიამ.

წყარო: ​დილა მშვიდობისა საქართველო

არ დაგავიწყდეთ !!!

Momsedu.ge-მ თქვენთვის, ქალებისთვის შექმნა ახალი სივრცე, სადაც ყველაზე მცოდნე დედები იყრიან თავს. ჯგუფის დასახელებაც სწორედ ასეა - „მცოდნე დედების ჯგუფი“, რომლის საშუალებით დედები ერთმანეთს საკუთარ გამოცდილებას გაუზიარებენ. (ჯგუფში გასაწევრიანებლად ნახეთ ბმული - „მცოდნე დედების ჯგუფი“)

,,ჭარბთმიანობის უკან შესაძლებელია იმალებოდეს ჯანმრთელობის სერიოზული პრობლემები''
დღეს სამშაბათია და მედიაპორტალი MomsEdu.geტრადიციულ რუბრიკას - ენდოკრინოლოგის რეკომენდაციებს წარმოგიდგენთ. ჰირსუტიზმზე, ანუ ჭარბთმიანობაზე ენდოკრინოლოგ-ნუტრიციოლოგი თინათინ კაჭარავა მოგ...

შეიძლება დაინტერესდეთ

„თუ ბავშვი ნიჭიერია, არ უნდა ამას აფიშირება და ტრაბახი, რომ ჩემი შვილი ასეთია,“- შალვა ამონაშვილი

„თუ ბავშვი ნიჭიერია, არ უნდა ამას აფიშირება და ტრაბახი, რომ ჩემი შვილი ასეთია,“- შალვა ამონაშვილი

აკადემიკოსმა შალვა ამონაშვილმა ბავშვის ნიჭის აღმოჩენისა და მისი შემოქმედებითი უნარების წახალისების მნიშვნელობაზე ისაუბრა. მან აღნიშნა, რომ მშობელმა შვილის ნიჭიერება უნდა წაახალისოს, თუმცა ბავშვის განსაკუთრებული უნარებით არ უნდა იტრაბახოს:

„მშობლები ისე მიეჩვივნენ თავიანთ ბავშვებს, რომ მარტო ცუდს ხედავენ მათში. ვიღაც ჩივის, რომ ბავშვი ზარმაცია ან მეტისმეტად აზვიადებენ რაღაც პატარას, რომ „ჩემი შვილი გენიოსია.“ ან ერთი აქვთ ხოლმე, ან მეორე. ​თუ ბავშვი ნიჭიერია, არ უნდა ამას აფიშირება და ტრაბახი, რომ ჩემი ბავშვი ასეთია. შეუწყვე ხელი ბავშვს ნივთებით, საგნებით, საუბრებით, რომ ეს ნიჭი უფრო იფურჩქნებოდეს. დრო უნდა ამას. მამამ მეტი დრო მონახოს, დედამ მეტი დრო მონახოს.“

შალვა ამონაშვილის თქმით, ბავშვზე ერთი კვირის დაკვირვებითაც შეგვიძლია მისი მისწრაფებების და ინტერესების აღმოჩენა:

„ბავშვი გიჩვენებთ ამას, რა აინტერესებს. რომ დააკვირდეთ ბავშვს ერთი კვირის განმავლობაში, დაინახავ, საითკენ უფრო მიისწრაფვის შვილი. თუ ეს ვერ დავინახეთ, ჩვენ ეს არ გვიშლის ხელს, რომ ​შევთავაზოთ სხვადასხვა რამ. რომ დაინახავს ბავშვი, ის უკვე გააკეთებს არჩევანს. როდესაც მაგიდასთან სხედხართ და გაშლილია მაგიდა, შეიძლება არც იცოდეთ, რისი მირთმევა გსურთ, მაგრამ რომ დაინახავთ მაგიდაზე ამ კერძს, მიხვდებით.“

„ადამიანმა ხომ უნდა იხაროს ცხოვრებით. მე რასაც გთავაზობთ ჩემი შემოქმედებით და თქვენ ამას იღებთ, ეს არის ჩემი სიხარულის წყარო. სიხარულის გარეშე აბა რა იქნება ჩვენი ცხოვრება?! შემოქმედება სიხარულის წყაროა. ჩვენთან ცოტა მასწავლებელი ​აღვივებს ბავშვში შემოქმედებით უნარებს. განა იმიტომ, რომ ცოტა მასწავლებელია დაბადებული ამ უნარებით. ჩვენ ვზღუდავთ მასწავლებელს სტანდარტებით, არც იქით უნდა იყოს, არ აქეთ. სისტემა ზღუდავს პედაგოგს. მე არ მინდა, ვინმე დავადანაშაულო, მაგრამ ის, ვინც მასწავლებელს ხელმძღვანელობს, მას არ უბიძგებს შემოქმედებითობისკენ. ეშინია კიდეც, თუ მასწავლებელმა შემოქმედებითობა განავითარა, ვაითუ დაარღვიოს სახელმწიფო მოთხოვნები. მასწავლებელთა 15-20 % ყოველთვის უნდა ასცდეს სტანდარტს. სხვანაირად ახალი სტანდარტები როგორ დაიბადება?!“ - აღნიშნულ საკითხებზე შალვა ამონაშვილმა ტელეკომპანია „იმედის“ გადაცემაში „იმედის დღე“ ისაუბრა.

წყარო: ​„იმედის დღე“

წაიკითხეთ სრულად