Baby Bag

გაციების შემთხვევაში ბავშვებს არ მისცეთ ეს მედიკამენტი! - გიორგი ღოღობერიძე მშობლებს აფრთხილებს

გაციების შემთხვევაში ბავშვებს არ მისცეთ ეს მედიკამენტი! - გიორგი ღოღობერიძე მშობლებს აფრთხილებს

,,თუ ბავშვს აქვს გრიპის, ზოგადად გაციების, სურდოს, მაღალი ტემპერატურის შემთხვევები და ამ მედიკამენტს მისცემ, შეიძლება სერიოზულად დააზარალო. ეს არის ნოლ გრიპ ჯუნიორი. მედიკამენტი არის ინდური და ის საქართველოს ბაზარზე მაქსიმალურად შეიზღუდა, რადგან მისი გამოყენება ბავშვების შემთხვევაში ფატალურადაც შეიძლება დასრულდეს. მისი მიღების შემთხვევაში თავიდან ბავშვს დაეწყება გულისრევა, ღებინება, ფაღარათი, შემდეგ კუჭ-ნაწლავის სიმპტომატიკასთან ერთად თირკმლის მწვავე უკმარისობის ჩივილები, რამდენიმე დღის შემდეგ კი ნევროლოგიური ნიშნები, საბოლოო ჯამში კი კომატოზური მდგომაროებაც კი,'' - აღნიშულის შესახებ ექიმი გიორგი ღოღობერიძე საუბრობს. 

დეტალები ნახეთ ვიდეოში

შეიძლება დაინტერესდეთ

იაპონელების უნიკალური და ეფექტიანი მეთოდი ბავშვებს შორის კონფლიქტის აღმოსაფხვრელად

იაპონელების უნიკალური  და ეფექტიანი მეთოდი ბავშვებს შორის კონფლიქტის აღმოსაფხვრელად

ბავშვები ხშირად ჩხუბობენ ან კამათობენ. ეს ბავშვის განვითარების ერთ-ერთი შემადგენელი ნაწილია. ​ბავშვები სწავლობენ, თუ როგორ გადაჭრან კონფლიქტები. სწავლის პროცესში ვერბალური ან ფიზიკური ხასიათის კონფლიქტები გარდაუვალია. რა თქმა უნდა, ჩხუბი მისაღები ქცევა არ არის, რის გამოც მშობლები და მასწავლებლები ბავშვებს შორის კონფლიქტის სწრაფად ჩახშობას ცდილობენ.

იაპონელი მშობლები და მასწავლებლები ბავშვებს შორის კონფლიქტის გადაჭრას საკუთარი ორიგინალური მეთოდით ცდილობენ. აღნიშნული მეთოდი იაპონელ ბავშვებთან ეფექტიანია და ამართლებს, თუმცა ექსპერტები გადაჭრით ვერ ამბობენ, რამდენაც ეფექტიანი აღმოჩნდება ის სხვა ქვეყნებსა და კულტურებში.

იაპონურ მეთოდს „მიმამორი“ ეწოდება და ​ის ბავშვის ავტონომიურობის ზრდაზეა ორიენტირებული. მიმამორის პრაქტიკა საკმაოდ მარტივია. მასწავლებლები და მშობლები კონფლიქტის დროს ბავშვების ახლოს დგანან და მათ აკვირდებიან. ისინი ბავშვების კამათში არ ერევიან. მშობლები და მასწავლებლები არ ცდილობენ ბავშვებთან ერთად პრობლემის გაანალიზებას. ისინი ბავშვებს საშუალებას აძლევენ კონფლიქტი დამოუკიდებლად გადაწყვიტონ.

იაპონელი მშობლები და მასწავლებლები აღნიშნული მეთოდის მთავარ უპირატესობას იმაში ხედავენ, რომ ის ბავშვს გადაწყვეტილებების დამოუკიდებლად მიღების საშუალებას აძლევს და პრობლემის გადაჭრის უნარს უვითარებს. როდესაც მშობლები კონფლიქტში ერევიან, ისინი ბავშვებს ხელს უშლიან კონფლიქტის მოგვარება თავად სცადონ და ცხოვრებისეული გამოცდილება შეიძინონ.

​კონფლიქტში მშობლის ჩარევა ხშირად იწვევს ბავშვებისთვის იარლიყების მიკერებას. ზოგიერთი ბავშვი დამნაშავედ ცხადდება, ზოგიერთი კი - უდანაშაულოდ. როდესაც მშობლები თავს იკავებენ კონფლიქტში ჩართვისგან, ბავშვები კარგ გაკვეთილს იღებენ. ისინი აცნობიერებენ, რომ კონფლიქტით პრობლემების მოგვარება არასწორია. ბავშვები მიღებული გამოცდილებიდან ბევრ რამეს სწავლობენ, რაც მათთვის ძალიან სასარგებლოა.

მომზადებულია ​moms.com - ის მიხედვით

წაიკითხეთ სრულად