Baby Bag

„ხალხო, გვეშველა, მინდა ხმამაღლა ვიყვირო...“ - გიორგი ფხაკაძის ახალი ვიდეომიმართვა

„ხალხო, გვეშველა, მინდა ხმამაღლა ვიყვირო...“ - გიორგი ფხაკაძის  ახალი ვიდეომიმართვა

პროფესორმა გიორგი ფხაკაძემ სოციალურ ქსელში ახალი ვიდეომიმართვა გაავრცელა, რომელშიც მაყურებელს ამერიკის წამლის სააგენტოს მიერ ფაიზერის ვაქცინისთვის ავტორიზაციის მინიჭების შესახებ მიაწოდა ინფორმაცია:

„მე უკვე გესაუბრეთ, რომ ამერიკის წამლის სააგენტო მიიღებდა გადაწყვეტილებას. მოხდა ის, რაც არის დაუჯერებელი. ეს იმას ნიშნავს, რომ მეცნიერება არის ძალიან მაგარი რაღაც. ფაიზერის ვაქცინამ ორ წელიწადში შეძლო ის, რასაც სჭირდებოდა ხუთი წელიწადი. დიახ, ვაქცინის დამტკიცებას სჭირდებოდა ხუთი წელიწადი. თანამედროვე ტექნოლოგიები, ​თანამედროვე მედიცინა წინ მიდის. ე.წ. ტრადიციული მეთოდებით გაკეთებული ვაქცინები XXI საუკუნეში ძალიან ჩამორჩენილი მეთოდია.“

გიორგი ფხაკაძის თქმით, მსოფლიოში უკვე გვაქვს პირველი ეფექტიანი და უსაფრთხო ვაქცინა:

„ეს ნიშნავს იმას, რომ ​მსოფლიოში ჩვენ უკვე გვაქვს პირველი ეფექტიანი, რაც მთავარია უსაფრთხო და დამტკიცებული ვაქცინა. ანტივაქსერების სექტა რომ იძახის, ეს ექსპერიმენტია და ჩვენ ვირთხები ვართო, მორჩა, ამოგეცალათ ყველაფერი. ამერიკის წამლის სააგენტომ გადაამოწმა ფაიზერის ყველა კლინიკური ინფორმაცია, ყველა კვლევა, რომელიც ლაბორატორიაში იყო ჩატარებული, ყველა კვლევა, რომელიც იყო ჩატარებული ცხოველებზე. თითოეული ის ცხოველი, რომელიც შეეწირა ამ პროცესს, უნდა გვახსოვდეს, იმიტომ, რომ მათ გარეშე ჩვენ არ ვიქნებოდით იქ, სადაც ვართ.“

„ხალხო, გვეშველა. ეს არის ძალიან მაგარი ამბავი. ორი წელიწადი ლოკდაუნებით არ დაიღალეთ? ჩაკეტვებით არ დაიღალეთ? კაცობრიობა, მედიცინა მიდის წინ. დიახ, გიორგი ფხაკაძემ მიირთვა ფაიზერი. ​მე სხვა ვაქცინის საშუალება მქონდა, მაგრამ გადავწყვიტე ფაიზერი. ეს მეთოდოლოგია და პროგრესი გვაძლევს საშუალებას, რომ ახალ წამალს აღარ დასჭირდება ხუთი წელიც კი. ის შეიძლება გაკეთდეს 1-2 წელიწადში. წარმოგიდგენიათ, ეს რამხელა პროგრესია?! ყველას გილოცავთ! მეგობრებო, კიდევ ერთხელ გეუბნებით, დროზე აიცერით ფაიზერით, სანამ ფაიზერი ჯერ კიდევ ქვეყანაში არის,“- აღნიშნა გიორგი ფხაკაძემ.

​წყარო

არ დაგავიწყდეთ !!!

Momsedu.ge-მ თქვენთვის შექმნა ახალი სივრცე. გაწევრიანდით ჯგუფში ჯანმრთელობა

,,წლის ბოლომდე საკმაოდ საიმედო მთელი რიგი მედიკამენტები გამოჩნდება - ამ ომს ჩვენ მოვიგებთ'...
პროფესორი გიორგი ფხაკაძე სოციალურ ქსელში პანდემიის შესახებ წერს. მისი თქმით, წლის ბოლომდე საკმაოდ საიმედო მთელი რიგი მედიკამენტები გამოჩნდება:,,პანდემიასთან ბრძოლაში მთელი მსოფლიოა ჩართული.წელს ჩ...

შეიძლება დაინტერესდეთ

​ქალთა ფონდი „სოხუმის“ კვლევა - გენდერული ზეგავლენის შეფასების ინსტრუმენტის (GIA) გამოყენებით

​ქალთა ფონდი „სოხუმის“ კვლევა - გენდერული ზეგავლენის შეფასების ინსტრუმენტის (GIA) გამოყენებით

ქალთა ფონდი „სოხუმის“ მიერ გენდერული ზეგავლენის შეფასების ინსტრუმენტის (GIA) გამოყენებით განხორციელდა საინტერესო კვლევა, რომელიც მიზნად ისახავს სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების სახელმწიფო სტანდარტის „ოჯახისა და თემის მონაწილეობის“ კომპონენტის სხვადასხვა სამიზნე ჯგუფზე ზეგავლენის შესწავლას. კვლევის პირველად სამიზნე ჯგუფს წარმოადგენდნენ აღსაზრდელები, მაგრამ გამოვლინდა სტანდარტის მოცემული კომპონენტის განსხვავებული ზეგავლენა დედებსა და მამებზე, მშობლების სხვადასხვა კატეგორიაზე (დასაქმებული, მიგრანტი, სსმ და შშმ ბავშვების მშობლები), ასევე სკოლამდელი აღზრდისა და დაწესებულებების პერსონალზე, თემის სხვადასხვა ჯგუფზე, მათ შორის სერვის-პროვაიდერებზე.

განხორციელდა პროგრამის გენდერული ზეგავლენის შეფასება სხვადასხვა ფოკუსით: „ფორმალური და არაფორმალური კომუნიკაციები ადრეული და სკოლამდელი განათლების პროგრამაში მშობლებისა და კანონიერი წარმომადგენლების ჩართვისთვის“; „მშობლების/ბავშვის კანონიერი წარმომადგენლის მონაწილეობა პროგრამით გათვალისწინებულ საქმიანობებში სკოლამდელი დაწესებულებების ფარგლებში და მის გარეთ“; „ოჯახის მხარდაჭერა ბავშვის მრავალმხრივი განვითარების საკითხში“; „თემთან თანამშრომლობის ასპექტები ადრეული და სკოლამდელი განათლების სტანდარტის მიხედვით“.

კვლევის მიგნებებით, პროგრამა ბენეფიციარებს მთლიანობაში განიხილავს, როგორც გენდერულად ნეიტრალურ ჯგუფს. ის ნაკლებად ითვალისწინებს კონკრეტული ჯგუფების (მამები, დასაქმებული დედები, მიგრანტი მშობლები, შშმ - სსმ ბავშვების მშობლები, ეთნიკური უმცირესობები და სხვ.) მონაწილეობის წახალისების ზომებს.

იმის გათვალისწინებით, რომ პროგრამის ბენეფიციარებიარა მხოლოდ განსხვავებული ბიოლოგიური არსებები არიან, არამედ აქვთ სხვადასხვა გამოცდილება, საჭიროებები, სკოლამდელი აღზრდისა და განათლებისსფეროში გენდერულად სამართლიანი მიდგომების დასანერგად მნიშვნელოვანია შეიქმნას შესაბამისი შინაარსი.

პროგრამა წარმატებით ასრულებს თავის მთავარ ამოცანებს და ინდიკატორებს, თუმცა შესაძლებელია მისი კიდევ უფრო გაუმჯობესება და დახვეწა.მნიშვნელოვანია, მისი მიზნები გახდეს კიდევ უფრო მეტად სენსიტიური, უფრო მეტად გაითვალისწინოს კაცებისა და ქალების განსაკუთრებული საჭიროებები, ზოგადი დემოგრაფიული პროფილი, განსხვავებული გამოცდილება, მოლოდინები, საჭიროებები. ჩატარებული შეფასება ცხადყოფს, რომ პროგრამის პირდაპირი და არაპირდაპირი სამიზნე ჯგუფების გარკვეული კატეგორიები შედარებით უფრო მოწყვლადები არიან და ობიექტურ დაბრკოლებებს აწყდებიან, რის გამოც ნაკლებად ხდება მათი ჩართულობა სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების სერვისში და, შესაბამისად, ეს მოცემულობა ნეგატიურად აისახება, პირველ რიგში, მათი ოჯახების აღსაზრდელებზე.

კვლევის მიგნებები უჩვენებს, რომ კომპონენტის წვლილი გენდერული თანასწორობის მიღწევაში გაიზრდება, თუინდიკატორებში მეტად იქნება გათვალისწინებული არსებული გენდერული სხვაობები, ბენეფიციარების დემოგრაფიული პროფილი; მოხდება მონაცემთა შეგროვება და ანალიზი (სტანდარტის იმპლემენტაციის მონიტორინგი და შეფასება) და მტკიცებულებებზე დაფუძნებული მიდგომების დანერგვა გენდერული პერსპექტივის და განსხვავებული საჭიროებების გათვალისწინებით.

კვლევის ლინკი https://www.fsokhumi.ge/index.php/ka/publikacia/informatia-zaladobis-tsinaagmdeg/item/15490-2025-02-10-22-19-59

R

წაიკითხეთ სრულად